28/5/12

Εκδρομή στο Μεσολόγγι

Την Τετάρτη 14 Μαΐου οι τρεις μεγάλες τάξεις του Σχολείου μας, συμμετείχαν στην ετήσια ημερήσια εκδρομή. Επισκεφτήκαμε το Μεσολόγγι και τις γύρω περιοχές.
Αρχικά πήγαμε στο αρχαίο θέατρο Οινιαδών

Το 12ο Δημοτικό Πατρών στο θέατρο Οινιάδων
Μας εντυπωσίασε που στο μεγαλύτερο μέρος του ήταν λαξευμένο μέσα σε βράχο. Ακούσαμε με προσοχή όσα ο ξεναγός είχε να μας πει φάγαμε το κολατσιό μας και σειρά είχε η δεύτερη στάση. Πολύ κοντά στο  θέατρο υπάρχει ένα αρχαίο ναυπηγείο, κι αυτό στο μεγαλύτερο μέρος του λαξευμένο σε βράχο. Αυτό μας άρεσε ακόμα πιο πολύ ίσως επειδή είδαμε και κάποιες χελώνες και νερόφιδα στα νερά Τα χωράφια γύρω ήταν γεμάτα κατακόκκινες παπαρούνες κι αυτό το έκανε ακόμα πιο όμορφο.

Στη συνέχεια αρχίσαμε να 'σκαρφαλώνουμε' -όχι με τα πόδια, με το λεωφορείο- για να καταλήξουμε στο κάστρο της Πλευρώνας. Από κει είχαμε πανοραμική θέα του Μεσολογγίου, της λιμνοθάλασσας και των αλυκών.

Στην Πλευρώνα
Μετά την ξενάγηση στο κάστρο σειρά είχε η ξενάγηση στον 'Κήπο των Ηρώων' και από την Αρχαία Ιστορία της Ελλάδας, κάναμε ένα πήδημα στη Νεώτερη.

Στον Κήπο των Ηρώων

Στην Τουρλίδα

Κάπου εκεί έλαβε τέλος το εκπαιδευτικό κομμάτι της εκδρομής. Σειρά είχαν τώρα φαγητό και παιχνίδι. Για αυτά πήγαμε στην Τουρλίδα. Μείναμε αρκετή ώρα φάγαμε τα φαγητά που είχαμε φέρει μαζί μας, αλλά και τα σουβλάκια του εστιατορίου. Στη συνέχεια και μέχρι τις 6 που φύγαμε, παίξαμε και κάναμε τις βόλτες μας στην παραλία.